VSR-kravall

Hej!

 Ursäkta för att jag inte har visat mig här på ett tag. Igår var jag en hel del i skolan då vi hade två förelsningar. Efter skolan åkte Jonas och jag till Tornby för att handla och äta köttbullar på IKEA (16 kronor på vardagar klockan 14-18). Eftersom jag skulle på VSR-kravallen på kvällen passade det bra då vi slapp laga mat. Det är himla gott med IKEA:s köttbullar, gräddsåsen och potatismos. Och hur billigt är inte 16 kronor för en komplett middag inklusive sallad och bröd på restaurang?


Prisvärt, som Jonas brukar säga


Framåt kvällen blev det dags för årets första kravall för min del. Jag, Hanna, Maria, Caroline, Jessica, Madde och Viktoria gick till Colonia på förfest. Vi stannade inte där så länge utan tog oss efter någon timme vidare till en annan förfest långt bort i Ryd. Det visade sig vara en mycket trevlig fest med ett gäng maskinare i röda overaller. Det blev en hel del kortspelande och prat. För ovanlighetens skull var faktiskt både förfesten och själva kravallen riktigt roliga! Ofta brukar förfesterna vara roligare och man ångrar att man gick därifrån. På Kårallen var det fullt av människor, och tyvärr alldeles för fullt på dansgolvet där den bra musiken spelades. På det andra, lite större, dansgolvet var det glesare men sämre musik. Hur som helst var det oerhört härligt att dansa!




Nu ska Jonas och jag se på film!

Trevlig fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0