Vårshopping

Hej på er!

Idag är det söndag och det innebär att Jonas och jag bara kommer att vara hemma och göra vad man gör bäst på söndagar. Vi har stortstädat på förmiddagen och sen blir det nog lite plugg och att titta på någon serie. Ikväll hoppas jag på film. Jag vill se Changeling med Angelina Jolie, den verkar så bra! Jag hade egentligen planerat att träna med Maria idag, men jag hoppar över det då halsen inte känns någon vidare. Nu har visserligen min röst kommit tilbaka, men halsen gör mer ont idag.

Jag är så himla shoppingsugen! Hur trevlig är det inte att gå runt i de olika butikerna när de har fått in vårkollektionerna? Jag vill! Egentligen borde jag väl hålla i pengarna, men visst måste man tillåta sig att handla lite läckra vårkläder!? Jag intalar mig själv det i alla fall och min plan är att ta en tur på stan på onsdag när jag är ledig. Det spikar vi!


Hoppas ni får en trevlig söndag trots grårusket utanför fönstret.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0