Dagens plan

God morgon!

Idag vaknade jag upp med ett svullet öga, och kliar gör det. Nu, efter lite frukost, känns det dock bättre så förhoppningsvis går det över.

Idag kommer Jennie hit en sväng, hon har sportlov och följde med Maritha upp till Linköping. Sedan ska jag, tillsammans med Emelie och Hanna, intrvjua en tjej på Kilroy. Vårt grupparbete handlar om upplevelser i samband med resor och vi ska samla empiri genom att prata med de på Kilroy. Det ska bli intressant faktiskt, jag hoppas bara att jag slipper min hosta. Om inte intervjun tar alltför lång tid så tänkte jag ta en tur på stan efteråt.

Enligt min nya planeringsstrategi ska jag ju alltså göra en tidsplan för dagen. Så här kommer den:

10.00 - 12.30 Fika med Jennie och Jonas, och plugga
12.30 Lunch
12.57 Buss till stan (punkan på cykeln är ej lagad)
13.15 Espresse House med Emelie och Hanna, förbereda intervju
14.00 Intervju på Kilroy
16.00 - 18.00 Stan
19.00 Middag
19.30 Plugg

Aj då, det var inte mycket tid för plugg. Det får bli bättring på den fronten imorgon.

Hoppas ni får en trevlig torsdag! Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja okej, träligt med hosta.. Jo här är det bara bra!

Jaa precis, weekendresor är ju riktigt mysiga:)

Mm, det var fint med långt hår också. Men det såg knappt ut som du bara för att jag är så van vid att se dig i kort hår:]

2009-02-19 @ 18:22:44
URL: http://elaj.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0