Underbara vinter

God kväll!

Jonas och jag sitter här i soffan med varsin tekopp och hostar ikapp. Fy vad jobbigt det är med hosta! Jag vill bli frisk nu så jag kan sätta igång med träningen! Jag har varit sjuk i över en vecka nu och börjar bli riktigt uttråkad... Det värsta är att få de där hemska hostattackerna då man inte vet vart man ska ta vägen.

Helgen i Västervik var kanon, men gick alldeles för fort! På söndagen blev det både en promenad med Jonas och Dica, och en härlig skidtur med mamma och Elin. Det var tur att det var snö och fint väder just den här helgen när vi skulle hälsa på i viken. Jag älskar verkligen vinterdagar då solen skiner och det är sådär lagom kallt ute. Då är vintern en underbar årstid, tyvärr förekommer ju inte dessa perfekta vintedagar alltför ofta.






Imorgon har jag inget i skolan förutom ett inplanerat möte med styrelsen för mentorskapsprojektet. Jag skulle vilja ta en tur på stan, men om det blir av eller inte beror på min hosta. Om det inte blir stan så får jag väl stanna hemma och plugga.

Nu ska ja lägga mig och läsa "Om jag kunde drömma". Sen sova.
Hoppas ni får en god natts sömn!



Kommentarer
Postat av: Maria

Apropå mentorskapsprojektet. Kan du skicka den där infon du pratade om förut att du skulle skicka =) Ses imorn!

2009-02-17 @ 15:56:33
Postat av: Teresia

Jag ska se vad jag hittar! Jag funderar faktiskt på att sitta med ett år till i styrelsen, för jag har ju inte varit med hela perioden. Fast då byta position. Vi får se!

Yes, ses imorgon!

2009-02-17 @ 16:01:04
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0