Melodifestival

Ikväll börjar Melodifestivalen, vilket ska bli spännande. Det blir klädbyten i massor, scenkläder av alla dess slag och därtill åtta bidrag som ska sjungas. För er som inte orkar vänta några timmar till så kan man lyssna på lite av kvällens olika bidrag här! Dock har jag hört att dagens startfält skulle vara det svagaste i tävligen och att det nya röstningssystemet orsakar kaos. Det återstår att se.


Melodifestivalen drar igång ikväll

Jag har blivit smittad av någonting tror jag. Under dagen har min röst gått från att vara helt normal till att bli hemskt hes. Jag håller på att tappa rösten då jag är tvungen att viska när jag ska säga något. Jag hoppas det inte blir mer än halsont, jag har inte tid att bli febrig och sjuk nu...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0