Lugn fredagskväll

Grekisk sallad, Let's Dance, Ben & Jerry's och lugnt och skönt i min ensamhet. Så ser min fredagskväll ut, Jonas är ute och äter på indisk restaurang med Blåset.

Jag har i princip inte sett ett helt program av Let's Dance den här säsongen eftersom Jonas inte brukar vilja se det. Men idag fick jag ju bestämma själv. Jag tycker det var rätt så roligt faktiskt, David med sina skämt och flera par som är riktgt duktiga. Laila och Nicklas är mina favoriter, men även Morgan och Magnus är ju duktiga. De bästa tycks vara kvar till sist, vilket är precis som det ska vara.



Nu ska jag fortsätta min fredagskväll med att läsa lite.
Kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0