I Westervik

God morgon! Helg igen, gudars vad skönt!

Jag sitter nu hemma i föräldravillan, mätt efter frukosten och roslig i halsen. Fy, det här tycks aldrig gå över. Varje kväll när det är dags att sova får jag sådan hemsk hosta och på morgnarna är det minst lika illa. Jag vill ju komma igång med träningen igen, vara pigg och allert. Förhoppningsvis frisknar jag till inom de närmasta dagarna.

Idag blir det lite plugg, sedan ska jag fika med Micha och Matilda hemma hos Micha. Trevlig! Framåt kvällen ska jag umgås med Jonas, vi har dock inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra. Vi har pratat om bio, men jag känner att det kan bli lite jobbigt för min del om jag ska sitta och hosta där... aja vi får se.

Jag hoppas även på att hinna med en promenad under dagen, visserligen är det kyligt ute, men en himla vacker vinterdag! Den måste man ju njuta av!




Hoppas ni får en mysig Alla Hjärtans Dag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0