Fashion for your home

Fashion for your home... by H&M

Idag släpptes H&M:s inredningskollektion på www.hm.se. Det handlar om textiler i form av kuddfodral, påslakan, mattor, handdukar, gardiner, servetter, duschdraperier och annar smått och gott som hör hemmet till. Det är HM-priser och det är HM-stil. Det kan nog vara värt att ta en titt på!





Idag har jag shoppat! Det fanns en hel del på stan som jag ville ha, men vissa grejer får hamna på önskelistan. En kjol, ett par tights, två nagellack och ett par trosor fick följa med mig hem. Nu kan jag sova gott inatt!

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

tack för filmtipset och tack för lyckönskningen. vad snällt! kram /emelie

2009-02-19 @ 23:08:16
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0