090224

Hej på er!

Hoppas ni haft en trevlig tisdag (fettisdag) hittills. Vi har ju strålande väder i alla fall och det blir man ju som bekant mycket pigg och glad av! Har det ramla ner några semlor i magen? Inte för min del då det inte riktigt faller mig i smaken. Dock fick jag en semla i skolan som jag, generös som jag är, gav till Jonas. Jag och Maria var nämligen på en lunchföreläsning med Skandiabanken förut, den handlade om finanskrisen och extrajobb. Det var väldigt intressant! Jag ska nog gå på lite fler lunchföreläsningar framöver; gratis lunch och intressanta föredrag bör man inte tacka nej till!

Nu ska jag fortsätta att vara en flitig student.



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0