090203

Idag hinns inget annat än en snabb summering av dagen med. Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit rätt okej.

Humör: Bara bra!
Gjort: Föreläsning på förmiddagen, lunch med Jonas, sett på nya avsnitt av House (riktgt bra serie) och pluggat marknadsföring.
Planer: Sooova! Blir alldeles för sent som vanligt...
Ser på: House och animeserien Monster.
Lyssnar på: Muse, Knights Of Cydonia.
Läser: Har fått hem "Om jag kunde drömma" som jag ska börja läsa imorgon!
Dricker: Bara vanligt vatten
Äter: Idag blev det nudelwok med jordnötssås. Och digestivekex.
Kläder: Leggins, over-size t-shirt och kofta.
Bästa: Börjar bli pepp på VSR-kravallen på torsdag!
Sämsta: Campushallen som har försummat mina värvningar som jag skulle få extra träningsmånader för... nu kan jag inte boka. Jag ska ta ett snack med dem imorgon så det får bli träning då istället. Jag som hade lagt upp min träningsplan...
Önskar mig: En kavaj på Monki och en chai-latte skulle sitta fint.
Ser fram emot: Kravall och helg!
Planer för imorgon: Skola hela dagen och därefter träning.

Nu måste jag sova! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dem kan du hitta på Hm.se : )

2009-02-04 @ 22:08:30
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj, så Västervik har fler frisörer fast det är mindre? Jag som tyckte att över 30 i Motala var sjukt mycket..

Haha, ja men så är det i Motala också, fullt av frisörer och pizzerior! Men valmöjligheter är ju bra;)

Vi ses, kramar

2009-02-04 @ 22:37:50
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0