Tredje advent och lucia

Hej!

Jag tänkte inte bli långrandig här, utan bara säga att jag hoppas ni har haft en trevlig tredje advent och lucia. Själv har jag inte varit helt på topp idag då min hals är lite krasslig (vet inte om det fortfarande är vaccinet som spökar), men jag har ändå uträttat en hel del under dagen. På förmiddagen blev det Idol-repris eftersom jag missade finalen då jag var på julbord i fredags. Sedan har jag gått en promenad, städat, varit på Lager 157, lussefikat hos mormor och bakat pepparkakor.


Gott, men degen är en klass för sig

Måste säga att det är mysigt att det har kommit lite snö under helgen, och ännu bättre vore det om det kunde stanna kvar på marken och bli till ett litet fint snötäcke.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jasså! lyllo dig, fast jag har nog hälften avklarat kan man säga. Jag har dig, jonas, barnen, mor och far kvar :) och jag har inte ens gått en julklappsrunda än, jag har nog en aning om vad jag ska köpa så det ska nog rulla på fint hoppas jag ^^

mamma och jag ska sätta oss och göra julkort någon kväll i veckan, så man får in lite julpyssel också! hur har det gått för er på den fronten?

kramis!

2009-12-14 @ 21:51:55
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0