Julhelgen

Nu är julen över för den här gången. Jag tänkte summera de gångna dagarna med några bilder.

På onsdagen hade vi tjejer "lilla jul" och kvällen var hur mysigt som helst! Vi bytte klappar och i min julklapp fanns Leilas kokbok; A Piece of Cake. Perfekt då den faktiskt fanns på önskelistan!









Julafton spenderades med både Jonas och min släkt. På förmiddagen var jag hemma med familjen och det blev lite fika och julklappsutdelning. Därefter åkte jag till Jonas familj där det blev julmat, tomte och Kalle Anka med hans släkt. På kvällen åkte jag hemåt igen för att träffa släkten på mammas sida.





Mormor fick som vanligt flest paket av alla


På juldagen var det dags att fira jul hos farmor och Bosse. Som den dunderkock farmor är blev maten såklart helt underbart god. Tomten kom och det blev mer julklappsutdelning. Lite senare på kvällen gick Jonas och jag vidare till en fest där det var fullt med folk och där vi lekte julklappsleken. 











Julen är en mysig tid som jag alltid har älskat, men i år blev det ett relativt stillsamt firande då min morfar gick bort dagen före julafton. Julen kändes annorlunda då saknaden av min gammelmorbror, min farfar och min morfar var stor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0