Hej vinterland

Äntligen lite vinter och snö i vårt avlånga land! Jag har varit så fruktansvärt trött på det här gråa tråkiga rusket vi har haft den här hösten så nu är det verkligen på tiden att det blir vinter på riktigt. Dock var det ruskigt kallt idag då det blåste massor, det slipper jag gärna. Hur som helst vore det supermysigt med en vit jul för ovanlighetens skull!

Igår var jag på ishockeymatch då mina bröder spelade. Vilken match sen! Jag kan nog påstå att det var den bästa match jag har sett när dem har spelat. Det var full fart hela matchen och det var väldigt jämt. Ordinare matchtid slutade 4-4. Därefter blev det fem minuters förlängning, men den blev mållös så det slutade med straffläggning... Nervöst med tanke på att min bror Adam är målvakt! Men det fixade han galant genom att rädda samtliga straffar, samtidigt som VIK satte två av sina. Det blev alltså en välförtjänt vinst för VIK!




Nu ska jag förberade mig för sängen, har varit så hemskt trött varje morgon den här veckan (förmodligen för att jag inte mått helt bra).

Dröm sött inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0