091209

God förmiddag!

Dagen började med en skål mannagrynsgröt till frukost. Gott! Egentligen tycker jag det ska vara äpplemos till, men idag blev det bara kanel och det funkar lika bra det. Det är så mysigt att äta frukost nu på morgnarna när det är mörkt utanför fönstret, men upplyst av adventssljusstakar och tända ljus.

Igår efter arbetsdagen var jag på J20-match i ishallen då både Albin och Adam spelade. De vann överlägset med 13-3. Good work Bros! Ikväll blir det däremot jag som ska ta i med hårdhandskarna då det är boxpass med Malin som står på schemat. Därefter blir det i vanlig ordning på onsdagar en tv-tittarafton.

Idag blir det tacos till lunch, det är tredje gången den här veckan. Det bjöds nämligen på tacos hos farmor i måndags och dessutom hade jag matlåda sedan helgen. Men tacos kan man aldrig få mycket av så det gör mig ingenting. Glad onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0