Världens enklaste kakor

Det måste bara vara kolakakor, det är ju så himla enkelt att göra. Nu i eftermiddag hade jag inget bättre för mig så jag satte igång och baka lite. Jag tänkte att det kan ju vara bra att ha lite kakor hemma om man får besök osv. En annan tanke som flög genom huvudet var att jag kunde ju baka något gott till Jonas som ska vara "ensam" hemma i veckorna när jag är i viken och jobbar. Haha, hur mammigt låter inte det? Jag skrattade lite åt mig själv där. Men hur som helst blev det en dubbel sats med kolakakor som nu är nygräddade och uppskurna. Mumma!




Nu ska jag fixa maten tills Jonas kommer hem. Han har haft tenta idag som slutade klockan sju och direkt därefter möte med orkestern, därav vår sena middag. Det blir lax, färskpotatis och romsås. Underbart somrigt och gott! Märks det att jag trivs i köket?

Kommentarer
Postat av: maritha

Låter härligt med nybakat och vad bra att du tänker på Jonas så han inte svälter när du inte är där. Ni är välkomna den 29 augsti på födelsedagsfest, alla andra kommer också, ska bli kul när alla kommer hem. Vi hörs säkert innan dess. Kram Maritha, hälsa Jonas.

2009-08-20 @ 19:53:07
Postat av: maritha

Låter härligt med nybakat och vad bra att du tänker på Jonas så han inte svälter när du inte är där. Ni är välkomna den 29 augsti på födelsedagsfest, alla andra kommer också, ska bli kul när alla kommer hem. Vi hörs säkert innan dess. Kram Maritha, hälsa Jonas.

2009-08-20 @ 19:53:28
Postat av: Jonas

YES! Sånt här är ju jättebra! :D

2009-08-20 @ 19:54:41
Postat av: Nathalie

Jätteskumt :( Idag känns det bättre men ögat är helt svullet runt om kring. Jag förstår ingenting! Får väl ta mig till läkaren om det inte lägger sig. Hoppas allt är bra med dig!

2009-08-21 @ 09:00:59
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Teresia

Tackar för inbjudan Maritha, det ska bli skoj med alla samlade på en gång! :)

Kram

2009-08-21 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0