Djurmönstrat

Djurmönstrat tycks bli något av en stortrend till hösten. Är det något ni har fastnat för? Själv har jag inte riktigt tänkt mig själv i det, men nu har jag visst hakat på det jag med. Igår fick som sagt de leopardmönstrade tightsen från H&M följa med mig hem och faktiskt så trivdes jag rätt så bra i dem. De är riktigt fina till en svart topp och gärna lite högre klackar. Dock gillar jag inte en massa accessoarer och annat krimskrams till, utan det ska vara stilrent. Det får liksom inte bli för mycket av det goda.

Idag var jag på stan med Elin en sväng. Det blev visserligen ett långt besök hos Skatteverket och en snabbis hos Försäkringskassan, men sen en liten tur på stan också. Inne på H&M köpte Elin sig en zebramönstrad klänning som faktiskt jag hittade bland reaplaggen. Den kostade inte mer än en 50-lapp. Fynd! Synd bara att den var i lillasysters storlek och inte min egen. Men, men ibland är det kul att shoppa till Elin också, det finns mycket fina kläder till henne.





Nu funderar jag på om jag ska klicka hem dem här också, de kan nog vara fina till höstens lite mörkare toner. De kommer från H&M och blir mina till priset av 79,50 kronor.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det var mys! :)



Jag har alltid varit lite förtjust i djurmönstrat.

2009-08-13 @ 16:38:46
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0