Sol och bad

Den här bilden ger en bra sammanfattning av min helg. Det blev sommarstugan igen och där blev det såklart en massa härligt solbadande i det strålande vädret! Nästan hela släkten på mammas sida (hennes bröder och hon äger stugan ihop) var där så det var en himlans massa folk. Jonas och jag fick till och med sova ute i båten då det var brist på sovplatser, men det var faktiskt riktigt mysigt och behagligt i värmen. Imorse, direkt när jag hade vaknat, tog jag mig ett underbart skönt morgondopp! Sedan blev det såklart mer bad under dagen innan det var dags att åka hem. Kvällen spenderades hemma hos familjen Thellman/Johansson där det bjöds på grillat och några kräftor infångade av herr Johansson själv. Kräftpremiär för min del och gudars vad gott det är! Jag hoppas på kräftskiva nästa helg.





Har jag glömt att säga att det var sista dagen på sommarjobbet i fredags? Jovisst, nu har jag semetser i minst en vecka (hur länge beror ju på om jag ska jobba eller plugga i höst). Nice! Så imorgon blir det lite sovmorgon och sedan ska jag ge mig ut på en joggingrunda innan frukost. Jag hoppas det fina vädret håller i sig för då ska Carro och jag sola och bada. Bäst att passa på!

Nu är det dags att sussa. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0