True blood

Dagen har återigen gått otroligt fort. Som sagt blev det lunch med tjejerna från skolan. Vi uppdaterade varandra om hur sommaren har varit, hur den nya kursen artar sig och planerna inför hösten. Det var kul att träffa dem och prata lite strunt nu när vi inte har setts på ett bra tag. Jag hoppas på att vi kan ses på helgerna när jag kommer upp hit till Linköping. Om inte annat så får de höra av sig när det är fest på gång! Jag vill ju inte missa ett helt år av studentlivet liksom!





På eftermiddagen har jag bakat frukostbröd till morgondagen, så kallat brytbröd som blev riktigt lyckat. Jonas och jag har lagat mat; det blev risonipasta, lax och kall sås med sallad som tillbehör. Nu ikväll, efter mat och bak, gick vi en promenad. Snart ska jag sätta mig vid tv:n för att titta på den nya vampyrserien; True blood på SVT1.  Jag har hört att den ska vara bra. Tydligen ska Stephenie Meyer ha inspirerats av just den serien när Twilight blev till.

Ha en fortsatt fin kväll!



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



Kram!

2009-08-27 @ 10:50:27
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0