Sömnigt

Lördagskväll och jag sitter här och gäspar och lyssnar på Coldplay. Det har blivit dåligt med bloggande idag, vilket beror på att vi har styrt med målningen hela dagen i princip. Men nu är det färdigt! Det blev faktsikt riktigt stiligt, och ännu bättre lär det nog bli när vi har inrett rummet. Egentligen skulle man ha ett hus där man gör allt för sin egen skull och dessutom kan se det som en investering. Men, men det är värt att lägga ner lite tid och energi även på en hyresrätt kan jag tycka, vi ska ändå bo här ett tag till (gissar jag på).

Ikväll har vi grillat och spelat kubb med ett härligt gäng här i Ryd. Det var Jonas, jag, mina tjejkompisar från skolan och ett gäng grabbar. Kanske att det var sista grillningen för i år, det är ju kyligt ute om kvällarna nu...


Madde och Vickan vid grillen

Nej, nu vill Jonas att jag ska komma och lägga mig. Jag är som sagt rätt så trött så jag ska nog lyda. Vi hörs imorgon, jag tänkte ha lite sushiskola med er då! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0