Torsdagspåfyllning

Idag är det torsdag, vilket betyder påfyllning på H&M:s onlineshop. Det har visst kommit in en del skönheter, men jag ska avvakta med beställning tills och OM mina skor kommer. Någon som vet när i så fall? Mina favoriter som har landat på shopen är mockastövlarna med dragkedjor och armbanden i zebramönster. Jag gillar´t!













Snygg tisha i oversizemodell med snörning på sidorna, handskar med rosetter, en söt blommig topp med markerade axlar och en färgklick till kjol skulle inte heller vara helt fel i min garderob. Attans också, nu blev jag ju sugen på att beställa... men jag ska hålla fingrarna i styr.


Har ni några favoriter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0