På distans

Idag, efter en välsmakande thai-buffé på stan, tog Jonas med sig kissen och åkte upp till Linköping. Snyft. Jag fick en liten klump i halsen när jag tänkte på att nu kommer vi ju faktiskt att ha ett distansförhållande ett år framöver... På ett sätt ser jag fram emot det; vi kommer få sakna varandra och när vi väl ses så kommer det att vara hur mysigt som helst! Men samtidigt kommer det stundtals att vara jobbigt att vara ifrån varandra så pass mycket. Men sommaren har varit en liten prövoperiod med tanke på att vi inte har setts lika mycket som vi brukar när vi bor tillsammans, och ska jag vara ärlig så är det nog lite nyttigt att "lära sig" vara ifrån den andra.

Nu ska det bakas äpplepaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0