Nytt i höstgarderoben

God morgon (förmiddag) på er!

Solen skiner så snart ska jag ge mig ut och haffa några strålar, men först har jag ju lovat er att visa gårdagens shoppingtrevligheter. Det var ett bra tag sedan jag handlade såhär mycket på en gång så tydligen var jag på riktigt bra shoppinghumör igår. Visst är det trevligt när man har sådana där stunder! Det kändes som ett bra tillfälle att handla ordentligt nu inför den stundande hösten liksom. När man hittar en massa höstkläder är det nästan så man längtar efter den där mörka årstiden så man kan börja använda de nya plaggen...







Från ovan: Orange stickad tröja från Monki, jeans med långa dragkedjor från Cubus, klänning/tunika med dragkedjedetaljer från Cubus (kampanj just nu; jeans + topp för 399 kronor), rosa linne med bröstficka från Gina Tricot, lacktights från Gina Tricot, svart linne från Gina Tricot, armband från H&M.


Hoppas ni får en härlig torsdag gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0