Myskväll och peppmusik

Hej på er!

Ikväll har Josse varit hos oss fram tills för en liten stund sedan. Vi två och Jonas lagade mat, det blev kyckling- och grönsakswok med nudlar och jordnötssås. Gott, men man blir rätt mätt på den där jordnötssåsen efter en portion. Med mätta magar tog Josse och jag en kort promenad. Sedan blev det en massa snack och en riktigt mysig kväll framför tv:n. Jag kommer sakna dig vännen när jag inte kommer bo här i Linkan under hösten och våren... Men året kommer gå fort och sen kommer jag tillbaka och intar Campus(hallen) med dig igen!

Jag sitter här och lyssar på denna efter att Josse och jag lyssnade på den förut. Jag blev faktiskt galet festsugen! Jag hoppas, hoppas att någon kan få tag på München Hoben biljetter tills på tisdag! Det vore den perfekta festen att gå på om man är festsugen. Dessvärre är det riktigt ont om biljetter då nollorna är megamånga i år.

Förövrigt idag har det varit fullt upp med styr i lyan (igen). Jag har visst fått något extremt sällsynt ryck och kan hålla på och fixa, plocka, städa och styra hur länge som helst. Bra, men när ska det ta slut?

Nu tror jag det får bli lite Ben & Jerrysglass såhär på söndagskvällen. Hoppas ni också har haft en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har haft en väldigt mysig söndag! En hel kväll på mc donalds ( sorgligt? ) med en cheese burger, paj och glass, haha! Men jag ska nog ge ma på en B&J snart, är så sugen på cheescake!

2009-08-23 @ 23:56:23
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Josse

Naw! Kommer sakna dig med det vet du, men året kommer gå fort tror jag! Sen får jag väl ta och komma hem till viken ibland med :) puss på dig!

2009-08-24 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0