Med sikte framåt

Hej på er! Lite uppdatering från min sida kan vara på sin plats i dessa tider. Det får bli ett kort inlägg för snart är det dags för grillning hos Jonas bror med familj.

I eftermiddag har jag varit på banken och diskuterat framtidsplaner. Jag tackade ja! Jag har en spännande höst framför mig med andra ord. Nu är det bara det praktiska som ska lösa sig. Det är ju alltid, som ni säkert är mer än medvetna om, ett himla styr med myndigheter, papper och annat tjafs som ska ordnas och skickas in när man ska genomgå en förändring i vardagen. Jaja, det är sånt man får leva med.

Elin och jag tog en minitur på stan också och tro det eller ej men jag införskaffade mig de där omtalade leopardtightsen från H&M. Jag vet inte om det är något för mig, men jag tänkte vara lite modig och testa dem ikväll på grillningen. Vi får se om jag trivs i dem eller inte.

Något för mig tro?



Trevlig afton!















Kommentarer
Postat av: Maria Fränne

Bra beslut du fattade! När börjar du nu att jobba? Får du lite ledigt imellan?

2009-08-11 @ 18:49:59
Postat av: jessica

Hej.

Det gör du rätt i:) Hoppas allt går bra så får vi ses nästa gång vi kommer till viken. Kram jessica

2009-08-11 @ 19:36:32
Postat av: Teresia

Jag hoppas det är rätt beslut, det känns bra nu i alla fall! :)

Maria: Jobbet börjar den 1:a september så jag är ledig i några veckor nu, vilket ska bli jätteskönt! Då ska jag bo hos Jonas i Linköping så vi får lite tid ihop.

Jessica: vi kanske kan ses något uppe i Linköping också nu i slutet av augusti?

Kramar

2009-08-11 @ 20:42:38
Postat av: Nathalie

Du tog nog rätt beslut!

Ja, jag är ju inte fullt utbildad så söker mest jobb i butik för det har jag jobbat med innan och känner mig trygg i. Så tills jag har utbildat mig blir det nog butiksjobb :)

2009-08-11 @ 21:12:26
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0