Hello Friday!

Japp, idag är det fredag. Visserligen är det inte något som berör mig något särskilt då jag ju har varit ledig i några veckor nu och behöver inte skilja mellan fredag och måndag. Fredag betyder att helgen stundar och att jag börjar jobba nästa vecka på tisdag. Hey, verkligenhen kallar! Det har varit en riktigt härlig tid här uppe i Linköping. Jonas och jag har inte setts jättemycket i sommar, och ännu mindre bott ihop, så det har varit riktigt mysigt att vara lite mer tillsammans nu. Visserligen har jag varit lite rastlös nu i slutet av den här veckan, men det beror på att han har börjat skolan. Idag har jag dock ett fullsmockat schema; det ska bli fönsterputsning, packning inför Västervik, en joggingtur och lite annat fix med gardiner och grejer i lägenheten. Det måste ju se stiligt ut när jag lämnar den. Vi får hoppas att Jonas håller den lika fin och prydlig medan jag är borta i veckorna.

Nu måste jag ta tag i dagen. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0