Fullt upp

Hej och goddag, eller snarare god kväll.

Jag är hemma från stugan men har inte hunnit med något bloggande idag. Stugvistelsen var underbar och helgen har varit riktigt avkopplande. Men nu är det full rulle igen. Nästan hela veckan som kommer är planerad så jag kommer att ha fullt upp. Det är min sista arbetsvecka så det känns kanon. Sen får jag en vecka ledigt innan skolan drar igåg, yaaay!

Ikväll, nyligen hemkommen från stugan, åkte jag till Matilda där det bakades muffins och sågs på film med tjejerna. Myspys. Bilder från stugan dyker förhoppningsvis upp under morgondagen.





Nu fick ni en snabb uppdatering, men nu kan jag dessvärre inte sitta här längre. Jag måste hoppa i säng för att orka med den stundande veckan.

Kram och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0