Det krävs en kvinna

Äntligen har vi fått vårt Internet! Det är galet vad beroende man blir av det. När jag gick in på bloglovin.se hade jag över 150 olästa inlägg så nu har jag suttit här ett tag och spanat in alla bloggar. Vårt Internet skulle ha varit tillgängligt redan i måndags då leverantören sa att det var aktiverat då, men som vanligt har det strulat. Hur ofta fungerar Internet vid första försöket när man har skaffat nytt abonnemang egentligen? Det har nog aldrig hänt mig i alla fall. Hur som helst har Jonas suttit med det här en stund varje dag, provat alla möjligheter och ringt ett antal samtal till leverantören. Sedan i morse, efter ytterligare ett telefonsamtal och felsökning, satte jag mig vid datorn för att kolla på ett gammalt skolarbete. Och vips så fungerade Internet! Uppenbarligen var det en kvinna som behövdes!

Idag blir det stan för min del, jag hoppas det finns mycket fina höstnyheter i butikerna!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0