Dagens sysselsättning

Javisst ja, jag glömde ju berätta för er vad jag har sysselsatt mig med idag. Det blir en kort liten sådan berättelse för sen är det det mer än dags att gå och lägga sig. Dåligt att jag sitter här den här tiden på dygnet när jag ska upp och jobba imorgon. Men bloggen kallar.

Dagen började med en god blåbärsfrukost och fortsatte sedan med jobb, lunch och ännu mera jobb. Sedan efter dagens arbetssysslor, medan jag väntade på Jonas, gick jag till Intersport och tittade efter mina Converse. Tro det eller ej, men det fanns faktiskt storlek 35 i den svarta låga modellen, yaay! I´m in love! Det kommer förmodligen att bli ett köp den här veckan. Jonas och jag möttes upp på Gusto där vi tog varsin tallrik med sushi. Det var gott, men ingen sushi slår våran hemmagjorda (inte av de jag hittills har smakat på i alla fall). Efter sushimiddagen blev det Harry Potter på bio. En helt okej film, men något för händelselös för min smak. Inte den bästa filmen i serien om man säger så.

Här hemma blev det, som ni kanske har noterat, en del bloggande ikväll. Jag är ganska nyligen hemkommen från en kvällspromenad med mamma, Albin och Dica. Men nu är det sängen med stort S som gäller!

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0