Coleslaw



Jag har inte hunnit iväg till stan än, har man 150 inlägg att läsa så tar det sin tid. När jag precis var klar att åka kom jag på min mage med ett litet kurr. Jag misstänker att mitt shoppingsug snabbt skulle upphöra om inte magen fick lite lunch så jag bestämde mig för att steka en hamburgare. Så nu sitter jag här med en burgare med sallad och coleslaw i mitten. Det var faktiskt riktigt gott med coleslaw i, det borde ni prova. I den här familjen har vi visst fått lite nojja på det. Jag tror det har blivit minst en liten klick om dagen sedan jag kom hit till Linköping. Kan det vara den lilla texten på förpackningen; "Ett lättare val", som gör att det ändå känns okej?

Nej, nu tror jag bestämt att det är dags att ta cykeln och ge sig iväg mot stan.

Tjiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0