090831

Sista augusti idag... det är knasigt att sommaren har svischat förbi så fort. Dagen inleddes med en runda i löparspåret, vilket gick väldigt bra just idag. Nu ska jag, som man brukar säga, verkligen ta tag i träningen och hålla den igång. Jag ska kolla upp priserna på Träningsvärk1 och Tjust Rehab i veckan så får jag se om jag ska skaffa mig något träningskort. Annars blir det ju såklart löpning, men jag känner att det vore kul att kombinera det med lite passträning. Jag gillar ju sånt. Jag såg att Träningsvärk1 har "prova-på-vecka" den här veckan. Någon som är sugen på att hänga på någon dag?

Efter min runda blev det frukost och duschen. Resten av dagen har jag fixat och städat i mitt gårdshus, vilket är mitt "nya" boende framöver. Det är skönt att kunna skärma av sig lite från resten av familjen när man känner för att vara för sig själv. Det är ju inte jätteroligt att flytta hem igen när man har flyttat hemifrån en gång. Men gårdshuset och Linköping i helgerna kommer nog att rädda mig. Samtidigt är jag glad att jag har familjen nära, sällskapet är värdefullt när jag inte har min älskling här hos mig.

Snart ska jag iväg till farmor och bli bjuden på middag. Lika gott som alltid gissar jag på!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-09-01 @ 10:28:22
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0