Välförtjänt ledighet!

Hejsan hejsan!

Idag fick jag beskedet att jag hade klarat även den tredje duggan med god marginal. Jag räknade ut att genom de tre gjorde duggorna har jag skrapat ihop 81%, vilket betyder att jag redan nu har ett VG i kursen. Det här innebär att jag blir ledig i över två veckor! Hur ofta händer detta? Aldrig i princip... det känns som en evighet sedan jag var ledig mer än en vecka, och då menar jag HELT ledig (eftersom under sommarlovet jobbade jag och jullovet var mitt i en kurs, alltså pluggades det även då). Frågan är vad man ska hitta på under de här veckorna...? Min tanke är att jag ska passa på att träna, läsa, promenera, gå på stan, umgås och ta en sväng till viken för att fira lillasyster på hennes 10-årsdag. Det blir nog bra det här, och säkerligen kommer de två veckorna vara över snabbare än någonsin. Skönt är det hur som helst och jag anser mig välförtjänt av ledighet då jag ärligt talat har pluggat som en tok de senaste veckorna. Bra jobbat tjejen!

Nu blir det lunch; risotto med soltorkade tomater och ruccola tillsammans med kyckling och sallad.

Later!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till VG:t! Själv tar jag också två veckor ledigt nu, insåg precis att jag inte pallar plugga en vecka till för det där jäkla betyget:P

Vi får höras om när vi ska träffas och hitta på nåt!

Kramar

2009-04-20 @ 13:08:25
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: maritha

Kul, såklart du förtjänar ledigt. Hoppas du kommer hem och hälsar på. Kram Maritha

2009-04-20 @ 16:24:29
Postat av: Jonas

GRATZ ZOMG!!!!!!! Jag sa ju att du skulle få vg.

2009-04-20 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0