Vill ha och behöver?

Morgon, eller visserligen är det väl förmiddag, men ändå. Hoppas ni är pigga och glada trots det gråa vädret utanför. Som sagt hoppas vi på bättre tider snart, men man blir lätt bortskämd av vårsolen.

Jag sitter och klickar runt på olika butikskedjor och vill ha massor av nya vår- och sommarkläder, det finns så mycket fint! Men tyvärr kan man ju inte få allt här i världen.  Det funkar inte riktigt med att peka och säga; "Den vill jag ha... och den, och den ... och den också...". Istället får man prioritera och planera sina inköp (nja, så duktig är jag kanske inte). Faktiskt så behöver jag ett och annat. Okej, gränsen mellan behov och att vilja ha är hårfin, men jag anser att det är ett behov. Japp så är det.


En fransväska (Gina Tricot), en ljusblå skjorta (Monki), armband (Cocoo.se), nagellack i korall (nelly.com), nya solbrillor (Lindex) och svarta ballerinaskor (Din Sko).

En tur på stan är garanterad inom de närmsta dagarna så då kanske något av ovanstående får följa med mig hem. Jag ska också hitta en present till systers 10-årsdag.

På återseende! Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej!

Ja jag vill fortfarande göra en header! Hade tänkt skriva till dig på msn men du har inte varit inne så, maila hit bilderna bara :D så ska jag försöka kolla lite, testa osv så får du säga hur du vill ha det :)

kramar!

2009-04-21 @ 21:13:31
Postat av: Jennie

Hej hej!

Ja jag vill fortfarande göra en header! Hade tänkt skriva till dig på msn men du har inte varit inne så, maila hit bilderna bara :D så ska jag försöka kolla lite, testa osv så får du säga hur du vill ha det :)

kramar!

2009-04-21 @ 21:13:37
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0