Underbara vänner!

Igår efter en lång dag i skolan kom jag hem; trött och hungrig, och möttes upp av ett paket i brevinkastet. Hur ofta får man paket med posten egentligen? Ytterst sällan, i alla fall för min del. Det var ett litet vadderat kuvert med en röd rosett på. Jag öppnade och det visade sig att det var ett vänskapsarmband från mina kära vänner. Hur gulligt är inte det? De hade skrivit ett långt, fint brev och skickat med ett väldigt fint handgjort armband. Det förgyllde min dag kan jag lova!

Armbandet kommer att bäras dagligen för det betyder väldigt mycket för mig att ha så fina vänner! Tack!


Tala om för dina vänner vad de betyder och visa uppskattning för att de finns där för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0