Time for Work out

Ikväll blir det boxpass med J. Eftersom min cykel är som den är blir det en promenad dit, vilket gör att jag snart måste göra mig iordning så jag hinner dit i tid. De kommande veckorna ska jag vara en riktig hurtbulle, nu har jag ju all tid i världen att träna! Dessutom har jag "investerat" i en Ipod Shuffle som ska få följa med ut i Rydskogen och löparspåret. Jag hoppas på att den här kyliga luften som har invarderat oss de senaste dagarna snart försvinner så det blir lite varmare vårvindar igen. Jag ser fram emot att hoppa i löparskorna och ska se till att det blir av inom en snar framtid.


Idag och imorgon är inbokat; box och coreboll (+löpband eller Rydsspåret).
Resten av träningsveckan är oviss eftersom jag inte vet om jag kommer befinna mig i Lkpg eller inte...

Allt från mig för stunden. Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello!

Hihi, snygga vet jag inte, men bekvämt var det! :D Vann inte någonting, men allt var så roligt, du måste verkligen vara med något år!!



Inte två veckor ledigt för mig :( Externen gick galant men dessvärre så har jag kalken denna vecka. Oerhört jobbigt faktiskt! :) Hur har det gått för dig?



Kram!

2009-04-20 @ 18:40:25
URL: http://jesma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0