Segt

Tillbaka i Linköping är jag, sedan igår kväll. Det var en trevlig vistelse i Västervik; fint väder och lugna dagar med familj och vänner. Nu sitter jag här och känner mig omotiverad att ta tag i saker och ändå aningen rastlös. Jag skulle inte klara av att vara ledig för mycket, det är inte bra för mitt välbefinnande. Jag blir oeffektiv, tankspridd och seg. Men förmodligen är det bara idag jag känner såhär eftersom jag var uppe tidigt för att köa till Utekravallen. Jag, Hanna och Carro cyklade till HU och behövde därav bara köa i en timme. Vi fick våra biljetter och cyklade hem igen. Där hemma väntade Jonas och Arvid. Barnvakt alltså. Sedan kom Jessica och vi tog en fika. Idag ska jag göra egen müsli och ta en runda i Rydsspåret om jag orkar ta tag i dagen någon gång...

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0