Ready to shop

Imorgon blir det en tur på stan för min del, äntligen! Förra veckan när jag skulle köpa present till Elin stack det i fingrarana när jag såg alla fina vår- och sommarkläder på galgarna. Men jag höll mig till att leta present åt lillasyster och provade inte ett enda plagg (min megatunga väska kan ha haft lite inverkan på min olust att shoppa). Duktigt. Men som sagt; imorgon ska jag gå på stan för min egna skull och faktiskt shoppa lite om jag hittar något fint, vilket jag säkert gör. Jag ska bl.a. ta en titt på de här finfina shortsen som kommer från Gina Tricot. Tänk er dem och ett par gladiatorpjuks i sommarvärmen! Eller varför inte redan nu i vårsolen?!



Rydsspåret nästa. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det lät som om du hade en bra helg i sommarvärmen :D Det blev ingen grillning för min del med tjejerna, men vi satte på en film och åt onyttigt istället! :) Jag har fått lite ideer till headern, men de får vänta nu eftersom Polen är nästa! ni får ha det så bra här i Sverige :) kram kram!

2009-04-28 @ 21:51:27
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0