Long Time No See

Jag beklagar mitt lilla uppehåll från bloggvärlden. Det är så det blir när plugget måste prioriteras framför annat. Jag har nog aldrig pluggat så mycket som i den här kursen (tror jag inte...), men vad gör man inte för att få en veckas ledighet. Det vore så skönt! Resultatet från förra veckans dugga fick vi redan i måndags och mitt resultat var klart godkänt, vilket jag är glad över. Man behöver klara 60% som är ett vägt genomsnitt av tre duggor (alltså är det en dugga som inte räknas, så att man ska "tillåtas" vara sjuk osv.) för att klara kursen. Om jag skulle klara av att få ett G med hjälp av duggorna kommer jag definitivt att ta det G:et och skippa tentan. Om det sedan blir ett VG är bara en bonus, vi får la se.

Idag skrev jag den andra duggan i kursen, efter att ha pluggat massor av timmar den här veckan. Det kändes som att det gick ganska bra, så jag gick nöjd därifrån. Jag mötte upp Jonas och Alma för ett pass på gymmet. Alma fick agera lite personlig tränare till mig eftersom jag aldrig har fått någon riktig introduktion när det gäller maskinerna och styrketräningen. Det blev en genomgång av hela kroppen och sedan en tur på löpbandet. Skönt att få svettas lite!

Nu sitter jag hemma och äter lunch och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Jag har ju "långledigt" nu (fredag-måndag) och imorgon åker vi till Västervik för att umgås med familj och vänner över påsken. Jag ser fram emot det!


Lunch - färsk pasta med tomater, ruccola och parmesanost.

Glad påsk mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria Fränne

hoppas du också får en superbra påsk!

2009-04-09 @ 13:35:15
Postat av: Teresia

Tack! Sen när påsken är över är det bara att ladda om inför mer duggaplugg och toga! :)

Hoppas du får det kanon hemma i Sthlm!

2009-04-09 @ 14:25:43
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0