I've had a great day!

Heej!

Vilken härlig dag jag har haft! Humöret har varit toppen, jag har haft härliga människor omkring mig och jag är riktigt stolt över mig själv att jag är så duktig på att vara ensam hemma. Haha, lite komiskt att det kan vara något att vara stolt över. Hur som helst, tänk att en dag som tillbringats i skolan, dagen innan en dugga kan vara så bra. Jag tror helt enkelt att jag vaknade på rätt sida! Vad kan vara bättre än duggaplugg (jag håller med Elin om att det är roligt att det rimmar!), skvaller och småsnack mellan varven, seminarium i Externredovisning, fika, nötter, pizzabakning, tv och mer plugg? Det finns ingen att sakna... eller?

Nja, något som jag saknar, eller snarare längtar efter, är såklart sommaren! Att vakna av att solen lyser in genom fönstret, sätta sig på trappan och äta en god frukost medan solen värmer, och sedan tillbringa dagen på stranden med bad och sol, picknick, trevligt umgänge och avslutningsvis grillning med nära och kära... det slår faktiskt duggaplugg med hästlängder!



Längtan till sommaren blir inte mindre av att titta på bilderna i H&M Home som kom med posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0