Fina fredag

Skönt med helg! Den här veckan har det som sagt varit full rulle hela tiden. Idag skrevs duggan och den kändes ganska okej, jag hoppas på det bästa. Hur som helst är den första duggan avklarad och jag har "bara" tre stycken kvar... phhuu...

Efter duggan hade vi kursutvärdering. Sedan skulle jag träna Afro powerdance var tanken, men jag hann inte till Campushallen i tid så det fick bli en promenad i det fina vädret med Jonas istället. Vädret är verkligen helt underbart och jag hoppas det blir lika bra i helgen då man har lite mer tid att njuta av det.

Ikväll har vi lagat schitzel med rotfukter i ugnen och sallad till. Gott gott. Nu ska vi mysa med lite film/serier och gotta i godsaker. Jonas har laddat upp med godis och jag har ett lite bättre alternativ med cashewnötter med chokladöverdrag och vanliga nötter. Mysfredag med andra ord.



Nu tar vi helg! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0