Dagens shopping




Randig tröja från Lindex, Mavala nagellack, kjol från Åhlens och shorts (mina är svarta) från Gina Tricot

Dagens shoppingtur resulterade i bland annat detta. Därtill blev det trosor och en jacka/cardigan från Gina. Det blev en riktig fyndshopping faktiskt. Den randiga tröjan fick jag 25% rabatt på (kupong), kjolen på Åhlens var nedsatt till 149 kronor och jackan/cardiganen på Gina var det halva priset på. Dessutom hade jag 150 kronor i rabatt på Gina. Det gillas att fynda! Nagellacket trodde jag att jag skulle få leta efter förgäves eftersom färgen jag var ute efter inte verkade finnas någonstans. Som tur var tog jag en titt på Åhlens innan jag skulle åka hem och hittade detta från Mavala. För den intresserade är det nummer 19 som heter Hong Kong. Fin färg!

Innan min lilla shoppingrunda var jag hos min mentor Hans på Deloitte. Vi började med en lunch då vi pratade Västervik, båtar, väder, sommar och andra trevligheter. Sedan blev det kaffe och samtal kring revision. Jag fick titta på ett företags årsredovisning och därefter diskuterade vi kring hur revisionen går till på ett sådant företag. Det var riktigt intressant och givande. Det är inte ofta man får se hur praktiskt arbete går till ute i näringslivet. Det är synd för jag tror det skulle underlätta väsentligt för oss studenter och alla dessa viktiga val vi står inför.

Nu tror jag bestämt att det är läggdags för min del.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0