Blogging från sängen

Morgon!

Idag gav jag mig själv frukost på sängen. Heh, ibland får man skämma bort sig själv och när mannen i huset inte är hemma är det bara att ta tag i saker på egen hand. Men han kommer snart, just nu är han påväg i bilen till Linköping så jag skulle gissa på att han dyker upp om någon halvtimme eller så. Jag har ju i princip varit ensam hemma hela veckan, men som tur är har jag haft mycket att göra och har inte riktigt hunnit tycka synd om mig själv. Jag kanska börjar lära mig? Hur som helst har jag såklart saknat honom och det ska bli mysigt att han kommer hem idag.

Jag ligger just nu kvar i sängen med min laptop, läser bloggar och surfar runt. Det är tillåtet efter en utekväll tycker jag. Igår var det som sagt toga! Jag gillar verkligen faktumet att det är lakan som dresscode och det är speciellt att se alla människor i toga samlade på ett och samma ställe. Jag ville vara lite special och hade på mig ett blått lakan, till skillnad från de flesta andra som bar vitt. Men jag tycker det är kul med färg faktiskt. Förfesten arrangerades hemma hos mig. Det blev vin, togafixande, spel, musik och babbel. Det var en trevlig förfest med trevliga människor som avslutades runt halv 12 då vi gick till Kårallen med våra togor. Tyvärr blev det inget hoppande i hoppborgen för vår del då det var så lång kö, men däremot blev det en hel del dans! Fun fun! Bilder kommer upp senare, tummis!

Idag ska jag njuta av ledighet och det fina vädret, och pussa på min hemkomna pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0