April april!

God morgon! Här sitter jag och äter frukost innan det är dags att palla sig iväg till skolan. Vi ska träffas i min grupp och jobba med seminarieuppgifter inför morgondagen. Det är lite tidigt för mig och jag är trötter, men det går snart över.

Det är konstigt att det är den 1:a april idag... vart tog januari och februari och mars ivägen egentligen? Jag hinner som sagt inte med här riktigt. Något som verkligen glädjer mig är att det känns som att vårvindarna har börjat komma. Igen. Jag hoppas på att vi slipper ett bakslag den här gången. Dagen ser i alla fall ut att bjuda på sol och vårigheter. Härligt! Jag undrar om den bjudet på ett och annat skämt och lurendrejeri också. Det är ju trots allt den första april idag. Man bör vara på sin vakt.

Ha en toppen dag i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0