090423

Hej på er!

En ny dag och äntligen lite solsken utanför fönstret. Wonderful! Jag ska ner på stan idag och funderar starkt på att gå ner dit. Cykeln har punka och det andra alternativet är därmed att ta bussen. Och det känns inte rätt i den här fina vädret... Glad är jag hur som helt; fint väder lagom tills jag ska åka till Västervik är ju toppen. Det innebär att jag kan gå många långa, härliga promenader, hoppa studsmatta med lillasyeter i solen, ta en joggingtur och kanske till och med ligga ute i solen på en filt på gräsmattan och läsa en bok. Jag kanske är för optimistisk nu, säkerligen är det inte så varmt som det ser ut att vara...

Titta vilken snygging som har kommit in på H&M shop online. Fin till sommaren, tänk att dansa runt i den kring midsommarstången! Vi får se om jag klickar hem den, sugen är jag men det är något som hindrar mig...

Nu är det dags att packa väskan, usch jag tycker inte om att packa... jag kan aldrig välja ut vilka kläder som är "viktigast" och får alltid med mig typ halva garderoben.

Hoppas ni får en fin och solig dag!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0