Bio, tjejmaffior och äpplekaka på tapeten

Tiden flyger iväg som vanligt och det är redan fredag. Den här veckan har bestått av plugg, träning, bio och bankbesök, samt gäster såhär på fredagseftermiddagen. I tisdags var det dags för bank, bio och mat med SEB då jag ska skriva en artikel i Drömmen (ekonomföreningens tidning) om arrangemanget. Vi kom till kontoret där vi fick en presentation om banken och mat i form av mackor med smaskiga grejer i. Jag hade trott att det bara skulle vara en massa ettor där som man inte känner, men det var en del från de högre årskurserna också. Jag träffade både Drömmen-Marie och Charlotta där.




Efter presentationen och mackorna var det dags för bio. Vi handlade lite godis och satte oss sedan bekvämt ner i biosalongen för att se den andra filmen om Arn. Den var faktiskt bra, bättre än den första (som jag förövrigt såg dagen innan - man måste ju ha sett ettan innan man ger sig in på tvåan).

I onsdags var jag och Josse på DC (Dynamic challenge) på Campushallen. Det är en typ av stations-intervall-träning á la skolgymnastiken. Jag tyckte det var riktigt bra träning! Både Josse och jag kunde liknas lite vid kräftor efter passet och det var en bra blandning mellan konditions- och styrkeövningar. Jag gillade det, så det blir nog fler gånger på det passet.

Äntligen har tjejmaffian från viken bestämt sig för ett datum de ska inta Linkan! =) Tanken är att det blir i början av november, det ser jag fram emot! Här nere ser ni mina söta tjejer. Det är en gammal bild, men dem är lika goa för det!


I eftermiddag kom farmor och Bosse och hälsade på. De hade varit och shoppat här i stan. De hade med sig både det ena och det andra. Det ena var smörgåstårta, det andra var en äpplekaka. Det är alltid trevligt med lite besök, inte minst då besökarna i fråga bjuder på smörgåstårta och äpplekaka!

Puss och hej, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0