Kickoff, kravall och dålig disciplin

Dålig disciplin säger sig ju självt när man tittar på klockan... straxt över två och jag sitter här. Vi började med mikrokursen i onsdags och jag känner att jag har inte tagit tag i den ordentligt än. Det är så mycket att läsa, repetera osv. så man vet inte vart man ska börja. Det har dessutom varit fullt upp den här veckan med andra saker. I onsdags var kickoffen för mentorskapsprojektet, igår var Jonas och jag på stan för att handla presenter till hans mor och syster och idag behöver jag handla och greja lite innan tjejerna kommer hit.

Som sagt, i onsdags var det kickoff för mentorskapsprojektet där jag sitter som sekreterare i styrelsen. Adepter (elever) och mentorer kom till restaurangen Storan där det bjöds på medelhavsbuffé. Smaskens! Till att börja med blev det lite mingel och prat, sen var det dags för middagen och en frågesport á la Teresia. Självklart var man lite orolig att det skulle bli stelt med mentorn, men jag tycker det flöt på bra. Han var en man vid namn Hans som har jobbat som auktoriserad revisor på Deloitte bland annat. Dessutom verkar han vara en riktigt entreprenör!

Ikväll är det dags för Dra´t i Spa´t kravallen. Jag har bjudit hem Hanna, Elin och Madde till mig för lite förfest. Det ska bli riktigt kul!

Nu måste jag göra vettigare saker!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0