Fullspäckad helg

Nu har ännu en helg passerat och min vardag ser något lugnare ut framöver.
I helgen har det varit fullt upp! I fredags kväll var det dags för terminens första kravall; Dra´t i Spa´t. Jag  hade anordnat en liten tillställning hemma i lägenheten och av den anledningen "kört iväg" Jonas till Major. Det är som alltid roligast på dessa små tillställningar; förfesterna. Det blev lite chips, popcorn, sing star, flum och guitar hero. Trevligt, trevligt. Så småningom bar det av till Kårallen för kravall. Det var massor av folk och kul att skaka loss de lurviga!

Elin, Hanne, Madde och jag. Och lille Shimpo. =)

På söndagen var Elin och jag modiga nog att gå på Dekka dans prova-på-tillfälle! Vi fick lära oss dansen till Sexy Back som de hade på Kalasmottagningen. Det var kul, men svårt att lära sig koreografin. Det ser ju så mycket lättare ut än vad det faktiskt är!

Efter dansen åkte Jonas och jag ut till Örtomta eftersom hans syster Jessica fyllde 29 år. Det blev mat i form av klyftpotatis, kött, sallad och rödvinssås, pannacotta och därefter lite Yatzy som jag förövrigt förlorade i... Jag tror aldrig jag har haft sådan otur i Yatzy som igår! Men som man säger; otur i spel - tur i kärlek! <3

Vi träffade såklart det här lilla gullet i Örtomta!Vi träffade såklart det här lilla gullet i Örtomta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0