En trevlig helg

Heej! Nu är jag tillbaka här igen! Äntligen kan jag pusta ut då min hittills största tenta är över. Om tentan sen gick bra är en annan femma... det är svårt att säga, känns som det kan ha gått lite hur som helst... det återstår att se.

Den här helgen har jag gjort allt annat än att plugga och det har varit riktigt skönt! I fredags efter tentan tog jag helg direkt när jag kom hem och lade mig i badet med badskum och hela kalaset... så skönt så skönt. Sedan på kvällen var det bara Jonas, jag, Schimpo, tacos och Idol - en gedigen fredagskväll med andra ord!
På lördagen var det dags att träffa familjen. Vi möttes upp i simallen för att spendera förmiddagen där. Sedan åt vi lunch på stan och gick en liten shoppingrunda. På kvällen blev det potatisgratäng och kyckling och därefter en himla massa SingStar.


Det blev lek med den här knasen...


...och sångtävling med den här goa tjejen...


...och mycket prat och kaffe med kära mor...


Idag har vi mest tagit det lugnt. Mamma och syskonen åkte hem vid 2-tiden och sedan har Jonas och jag lagat räksoppa och slappat framför datorn och sett Jericho. En härlig söndag. Nu är jag förhoppningsvis redo att börja en ny kurs imorgon, denna gång blir det Statistik B.

Nu börjar det dra ihop sig för läggdags, men innan dess ska vi se lite mer Jericho.

Vi ses! /Teresia

Kommentarer
Postat av: albin

låter bra!! ;D f'Får hoppas att de kommer en lite lättare kurs nu då ... :P



och du,jericho verkar inte va så bra ... kör på prison break ist. mkt bättre serie ... hahaha :)

2008-11-04 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0