Styr

Idag har varit en dag i praktisk anda - jag har styrt och ställt med praktiska grejer som behöver göras innan jag vi åker till viken imorgon. På förmiddagen tog jag det visserligen ganska lugnt då jag tog mig en skön sovmorgon och sedan bara strosade runt i mina mjukisar här hemma. Framåt 2-tiden cyklade jag ner till stan för att ta tag i julklappshandlandet... det gick inte lika bra idag då jag inte riktigt kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa, men tillslut fick jag ihop några klappar i alla fall. Jonas och jag ska ta en sväng imorgon också, och då hoppas jag på att bli helt klar.

Ikväll har Schimpo och jag varit ensamma hemma då Jonas varit med Blåset på styrelsefest. Jag har sysslat med julklappsinslagning och packning. Det är alltid så himla svårt att packa när man ska vara borta lite längre, nu är det ju dessutom både jul och nyår... har man då inte riktigt bestämt vilken utstyrsel man ska ha då måste man ta med ett antal alternativ som backup. Min resväska blev till två resväskor och jag är ändå inte klar med packningen. Det är tur att vi har bil nu, det hade blivit ett tungt jobb att åka tåg.

Julklapparna inslagna

Försöka packa lagom är inte lätt...


...och lättare blir det inte med en katt som ockuperar väskan...

Nu ska jag sova.
Nattinatti




Kommentarer
Postat av: jennie

Ojj här har jag inte hängt med på länge märkte jag, mycket inlägg! trevligt hehe.

2008-12-20 @ 23:50:33
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: jennie

Jo nu är allt över tack och lov! jag satt en halvtimme efter julavslutningen med att skicka in det allra sista! sorgligt men så skönt att ha det gjort nu. Den sista veckan blev det mycket musik pga att vi höll i julavslutningen med musiken osv, sen hade jag lite arbeten som skulle in men det var inte allt för stressigt. Jag bara längtade till fredagen som äntligen var över sen, och nu är det lörd!

2008-12-20 @ 23:53:57
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0