Impulsshopping på rea

Hej hej!

Nu har vi bara en föreläsning kvar (imorgon) och sen är det jullov för hela slanten! Härligt! Det ska bli jätteskönt att komma hemhem till Västervik och träffa släkt och vänner och bara ta det lugnt. När man åker hem enstaka helger är det så svårt att hinna med att träffa alla, och det blir mest bara stress av alltihopa. Förra gången vi var i Västrevik blev det hemmamys med familjen på fredagskvällen. På lördagen blev det först stan, sen Albins ishockeymatch och på kvällen 30-årsfest. Sedan återstod bara söndagen och då blev det en väldigt massa ätande - först fika med tjejerna hos Matilda, sen fika hos mormor och sen mat med familjen (skulle ha fikat med Lina också men det hann jag tyvärr inte med). Som ni förstår blir det alltså ofta väldigt knappt med tid när man är hemma fredag till söndag.

Jag råkade i förrgår titta in på H&M:s online-rea... det skulle jag kanske inte ha gjort för plötsligt hade jag impulsbeställt lite kläder, visserligen till nedsatta priser, men ändå över 500-lappen. Det blev i alla fall lite saker jag tycker mig behöva; träningsbyxor, finskor, en väska och lite till.

Inte kan man tacka nej till dessa för 129 riksdaler! Perfekta till vårens joggingturer i Rydsskogen!


Nej, nu ska jag försöka plugga lite innan Jonas kommer hem, för då ska vi laga lasagne.

/T

Lasagne till middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0