Godmorgon!

Morning!

Idag är det första december - bara 24 dagar kvar till julafton - och jag har börjat räkna ner! Härligt när man börjar känna den där mysiga julstämningen; man blir på så mycket bättre humör. Igår satte vi upp adventsljusstakar och stjärnan och genast får man den där feelingen att det börjar dra ihop sig. Dagarna från den första december till julafton brukar ju gå galet fort, och jag har ingen anledning att tro något annat i år.

Nu har jag börjat bli motiverad att plugga dessutom, igår kände jag att jag var tvungen att ta tag i Statistiken på allvar (bra Teresia, mindre än en vecka innan tentan) och fick världens motivation att räkna statistikuppgifter... i alla fall så bra motivation man kan få när det gäller den typen av sysslor... Vi satta även igång med grupparbetet igår, vilket faktiskt gick ganska bra. Nu ska jag ta tag i det igen tänkte jag, sen blir det etikettklistring för Drömmen, lunch, datorövning, plugg och återigen grupparbete.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag älskar med julen, det är så mysigt nu! man får julkänslorna med julbak, julmusik och snö. Och som alltid är det sjukt stressigt både i skolan och på fritiden. Jag sitter och jobbar på ett stort idrotts arbete som jag kom på idag ska vara klart på tors så det blir att jobba stenhårt! dock har jag inte riktigt motivation till det idag så jag jobbar i intervaller mellan mysteriet på greveholm och plugg. Har du sett julkalendern något? hehe, det är ju ett måste i jultradition ;>

2008-12-02 @ 15:41:46
URL: http://JennieTh
Postat av: jennie

Jag älskar med julen, det är så mysigt nu! man får julkänslorna med julbak, julmusik och snö. Och som alltid är det sjukt stressigt både i skolan och på fritiden. Jag sitter och jobbar på ett stort idrotts arbete som jag kom på idag ska vara klart på tors så det blir att jobba stenhårt! dock har jag inte riktigt motivation till det idag så jag jobbar i intervaller mellan mysteriet på greveholm och plugg. Har du sett julkalendern något? hehe, det är ju ett måste i jultradition ;>

2008-12-02 @ 15:43:09
URL: http://JennieTh
Postat av: jennie

haha, dubbelt upp!

2008-12-02 @ 15:43:46
URL: http://JennieTh
Postat av: jennie

/ Jennie

2008-12-02 @ 15:45:27
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0